• Inloggen
    • Registreren
IP Office AVAYA
telefonisch advies of bestellen
020 - 4303 203
  • Aanbiedingen
  • Toestellen
    • Avaya
    • Avaya Toestellen
    • Vergadertoestellen
    • GSM Toestellen
    • IP Toestellen
    • Toestel Accessoires
    • Teams Toestellen
    • Vergadertoestellen
    • Toeters en Bellen
  • Headsets
    • Bedrade Headsets
    • Bedrade USB Headsets
    • Draadloze Headsets Bluetooth
    • Draadloze Headsets DECT
    • Headset Accessoires
  • Basisstations
    • IP DECT Basisstation
  • CCTV
    • IP Interne Dome
    • IP Externe Dome
    • IP Externe PTZ
    • IP Recorders
    • CCTV Accessoires
  • Networking
    • Installatiemateriaal
      • Aansluitmaterialen
      • Kabels en connectoren
      • Overige Netwerkproducten
      • Bevestigingsmaterialen
    • Routers & Firewalls
      • Omada Routers
      • Modems & Routers
      • Modems & Router Accessoires
      • Omada Pro routers
    • Controllers
      • Omada SDN Controllers
    • Access Points
      • Omada SDN Wifi Access Points
      • Wifi Access Points Indoor
      • Wifi Access Points Accessoires
      • 3G/4G Access Points
      • Omada Pro Access Points
    • External Antennas
      • Pharos Wifi Wireless Broadband
      • External Antennas Accessoires
    • Switches en WiFi
      • Switch Accessoires
      • Switches
  • Cloud
Webshop én advies
Slimme support met de strippenkaart
Binnen 2 werkdagen in huis!
Er zitten geen producten in de winkelwagen
€  0.00 0,00   ( €  0.00 0,00 incl.btw)

Veelgestelde vragen

  • Algemeen Mobiel
  • Algemeen Avaya IP Office Cloud
  • Beginnen
  • Gebruik
  • Praktische zaken
  • Abonnementskwesties
  • In het buitenland
  • Retouren
  • Betaal opties
  • Garantie
  • Kennis
  • Defect

Heeft u nog tips?

Bij ingebruikname is het verstandig om een aantal gegevens veilig op te slaan: noteer Sim-kaart, het IMEI- en IMSI-nummer (zie achterzijde van de SIM-kaart) en activeer de schermbeveiligingscode op uw toestel.

Moet mijn toestel een smartphone te zijn?

Als u een abonnement heeft met databundel wel; in andere gevallen is dit niet noodzakelijk.

Wat is een PIN code?

PIN staat voor Personal Identification Number. Met deze pincode kunt u uw mobiele telefoon beschermen tegen misbruik. Bij uw SIM-kaart ontvangt u ook een pincode. Afhankelijk van het beleid binnen uw organisatie, kunt u de code aanpassen.

Wat is een PUKcode?

PUK staat voor Personal Unblocking Key. Deze heeft u nodig als de PINcode 3x verkeerd is ingevoerd. Mocht u uw pukcode nodig hebben, neem dan contact op met de verantwoordelijke afdeling. Deze beheert uw code en kan u verder helpen.

Wat is een app?

App, is de afkorting van applicatie. Het is een programma dat u op uw smartphone kunt installeren. Apps zijn de vinden in de Playstore (Android), de App store (Apple), BlackBerry World (BlackBerry) en de Windows Store(Windows Mobile).

Heb ik een app nodig om te kunnen bellen?

Neen, u kunt gewoon gebruik maken van het toetsenbord van uw toestel.

Heb ik voicemail?

Ja, u heeft één bedrijfs-voicemailbericht voor zowel uw vaste als mobiele toestel.

Kan ik SMS'jes ontvangen en versturen?

Jazeker, dat kan gewoon zoals u dat gewend bent.

Is er ook een MMS dienst?

Nee, MMS wordt niet meer ondersteund. Voor het versturen van beeld zijn apps als Whatsapp, Twitter of Ping te gebruiken.

Kan ik ook internetten als er geen data in mijn abonnement zit?

Ja dat kan, uw verbruik zal per MB achteraf worden verrekend.

Wat kan ik doen aan matig bereik binnen het pand?

Mocht het inpandig bereik niet optimaal zijn, dan kunt u dit het beste melden bij de verantwoordelijke afdeling (ICT of Facilitaire Zaken).

Hoe is de dekking in Nederland?

TSV-Connect maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile: T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/dekking

Bij wie kan ik terecht voor vragen?

Bij de afdeling ICT of Facilitaire Zaken van uw organisatie. Verder vindt u op deze site een aantal veelgestelde vragen met antwoord.

Waar vind ik mijn SIM-kaart nummer?

Dit staat vermeld op uw SIM-kaart zelf.

Welke telefoontoestellen worden ondersteund op het Avaya IP Office Cloud platform?

SIP toestellen. Voor de meest optimale gebruikers ervaring is gekozen voor de Avaya toestellen. De verschillen in mogelijkheden kunt u in het keuzescherm terugvinden.

Heb ik met Avaya IP Office Cloud van www.ipoffice.nl ook alle mogelijkheden van een gewone (fysieke) telefooncentrale?

Met Avaya IP Office Cloud heeft u vrijwel alle mogelijkheden van een geavanceerde fysieke telefooncentrale. Zo kunt u met Avaya IP Office Cloud denken aan wachtrijen, doorverbinden, huntgroepen of een keuzemenu enz.

Betekent Hosted Telefonie, dat ik geen telefooncentrale op locatie meer nodig heb ?

Dat klopt. Uw Avaya IP Office Cloud telefooncentrale wordt door ons gehost in ons datacenter. Daardoor heeft u een hoge beschikbaarheid.

Werkt Avaya IP Office Cloud ook in het buitenland?

Vanuit Nederland blijft de mobiele telefoon in het buitenland gewoon bereikbaar.

Kan Ik Gratis Bellen Tussen Verschillende Vestigingen?

Ja, wanneer beide vestigingen VoIP telefonie van IP Office Cloud hebben, belt u onderling gratis.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer(s) meenemen?

Jazeker, deze worden dan geporteerd.

Hoe snel kan mijn telefoonnummer geporteerd worden?

Dit is van een aantal zaken afhankelijk, onder andere of er nog een contract loopt bij de huidige operator.

Hoe snel kan ik over een nieuw telefoonnummer beschikken

Dit kan doorgaans snel gebeuren.

Is hosted ip telefonie betrouwbaar?

Ja, ip-telefonie is betrouwbaar. Het is simpel gezegd ‘internet telefonie’: De verbinding loopt via het internet.

Werkt VoIP ook als ik geen internetverbinding heb?

VoIP betekent Voice-over-IP, oftewel bellen via internet. Om te kunnen bellen via VoIP heb je dus een internetverbinding nodig. Deze internetverbinding moet stabiel en snel genoeg zijn.

Kan ik mijn bestaande internetverbinding gebruiken voor telefonie?

In principe, ja. (zonder QoS) Wel hangt het af van de bandbreedte en verdere eigenschappen van de bestaande internetverbinding. Wilt u gegarandeerde kwaliteit dan adviseren wij een vaste verbinding met QoS (Quality of Service) bij ons af te nemen. Neem dan contact met ons op.

Kunnen mijn huidige mobiele abonnementen onderdeel uitmaken van onze totale telefonieoplossing?

Er zijn verschillende Vast Mobiel koppelingen mogelijk, zodat de mobiele telefoon steeds verder geïntegreerd kan worden in het geheel. Avaya IP Office Cloud gaat hierin extreem ver en maakt de koppeling op basis van de IP Office Cloud simkaart. Daarmee functioneert je mobiel hetzelfde als een draadloos toestel. Dit betekent geen apps of doodschakelingen, maar het gebruik van je mobiele toestel op de normale gebruikelijke manier.

Als ik meer dan 20 toestellen wil aansluiten wat doe ik dan?

Neem contact met ons op.

Kan ik een gebruiker met alleen een mobiele uitrusten op dit Avaya IP Office Cloud Platform?

Ja, dat is mogelijk dat deze gebruiker een mobiel profiel krijgt.

Kan ik een deurintercom aansluiten

Ja, middels een interface en licentie.

Kan ik een headset aansluiten op de Avaya J toestellen?

Ja, middels een interfacekabel en licentie.

Kan ik horen of ik intern of extern word gebeld op mijn vaste bureautelefoontoestel?

Ja dat kan en tevens zal dit in het display zichtbaar zijn.

Ik blijf maar configurator foutmeldingen krijgen. Wat moet ik doen?

Blijkbaar kloppen de aantallen niet met de configuratie die u wilt. Ga terug naar het begin van de configurator. Komt u er niet uit? Neem contact op met IPOffice.nl

Kan ik ook andere gratis toestellen krijgen?

De toestellen die u gratis een maand kunt gebruiken zijn niet in te wisselen voor andere toestellen. Tegen betaling kunt uw wel voor andere toestellen kiezen.

Het lukt mij niet de aangeschafte telefoons goed te installeren. Wat moet ik doen?

U kunt contact opnemen met IPOffice.nl/Suppport. Wij zullen u gratis stap voor stap helpen de aangeschafte producten te configureren voor uw eigen gebruik.

Wat betekent het dat ik gratis toestellen krijg?

De vast/mobiel integratie houdt in dat u, zonder de noodzaak een speciale app te installeren, zowel uw vaste toestel als op uw mobiele toestel kunt gebruiken, naast elkaar. De simkaart die u hiervoor nodig heeft, krijgt u van  ons de eerste maand gratis. (minimale looptijd van het abonnement bedraagt 36 maanden)

Betreft Cloud Telefonie een Abonnement ?

Cloud Telefonie betreft een abonnement. Standaard is dit 36 maanden. Andere keuzes zijn mogelijk.

Eenmalige kosten, zoals implementatie, worden niet in het abonnement meegenomen, maar dienen direct bij aanvang ineens voldaan te worden.

Hoe worden de Abonnementskosten verrekend?

Na opdracht ontvangt u een Sepa machtiging, welke u ingevuld en getekend naar www.ipoffice.nl retourneerd. De abonnementskosten worden maandelijks vooraf in rekening gebracht.

Hoe plaats ik de simkaart in mijn toestel?

Lees hiervoor de handleiding die bij het toestel is geleverd. Let op!, controleer welk formaat SIM past in uw toestel. Ook dit vindt u in de handleiding.

Simkaarten

Wie is TSV-Connect?

TSV-Connect is voor www.ipoffice.nl uw mobiele telefonie provider. Wij maken gebruik van het 4G mastetwerk van T-Mobile

Hoe stel ik een toestel in voor SMS?

Dit gaat automatisch na plaatsing van de simkaart. U kunt dan bellen, gebeld worden en sms'jes verzenden en ontvangen.

Hoe stel ik een toestel in voor WiFi?

Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw toestel of vraag ondersteuning van uw ict collega.

Waarom is kiezen voor WiFi slimmer dan mobiel internet?

Als u gebruik kunt maken van een WiFI-netwerk, beperkt u het gebruik en daarmee de kosten van mobiele data.

Hoe stel ik mijn smartphone in voor internet?

Om mobiel te kunnen internetten dient u de juiste APN (Access Point Name) in te stellen.

APN: ezconnect2.nl

Gebruikersnaam: internet

Wachtwoord: internet

Het instellen kan per toestel verschillen. Over het algemeen geldt de volgende werkwijze: Ga naar 'instellingen/settings' op uw toestel en kies 'netwerken'. Kies de optie 'tethering en netwerken' en daarna 'mobiele netwerken' gevolgd door 'toegangspunten'. Er verschijnt dan o.a. toegangspunt ezconnect. Druk op de menu toets en kies 'nieuwe APN'. Vul vervolgens de volgende gegevens in. Let op! Deze handeling luistert zeer nauw - controleer uw invoer nauwkeurig. Daarna kiest u 'opslaan' in het menu. U keert nu terug naar de selectie voor toegangspunten. Kies hier voor 'TSVConnect' en keer daarna terug naar het vorige menu of het hoofdscherm. Vanaf nu kunt u mobiel internetten. NB: vergeet niet om 'data toegang' te activeren onder 'mobiele netwerken'.

Hoe stel ik een smartphone in voor email?

Dit verschilt per toestel en besturingssysteem. Omdat u een zakelijk toestel heeft, wordt e-mail doorgaans ingericht door uw systeem beheerder. Hier kunt u terecht voor ondersteuning of raadpleeg de handleiding van uw toestel.

Hoe krijg apps op mijn toestel geïnstalleerd?

Raadpleeg de handleiding van uw toestel of neem contact op met uw telecombeheerder. Apps kunt u op uw toestel downloaden via de betrffende 'store' van uw besturingssysteem (Play Store,, BlackBerry World, Windows Store of App Store).

Hoe stel ik mijn voicemail in?

De wijze van notificatie zal met de telecombeheerder zijn afgestemd; 1) de gebruik(st)er ontvangt een sms bericht, of 2) als e-mail op de moderne UC basis (Unified Communications). Deze voicemail kunt u via uw zakelijke vaste of mobiele telefoon uitluisteren. Raadpleeg hiervoor uw telecombeheerder.

Welke begroetingstekst kan ik kiezen voor mijn voicemail?

Omdat u een zakelijk toestel heeft, geldt dat u gehouden bent aan de regels en voorwaarden van het bedrijf waar u werkzaam bent. Het kan zijn dat u een standaard begroetingstekst kunt inspreken of dat u een gesproken bericht aangeleverd krijgt. Omdat vast en mobiel zijn geintegreerd, heeft u op beide toestellen dezelfde voicemail-boodschap.

Kan ik vanaf mijn gsm intern bellen met verkorte nummers?

Ja dat kan. Afhankelijk van het aantal cijfers voor verkort bellen (3, 4 of 5 cijfers), kunt u gewoon bellen zoals u gewend bent, ongeacht of u dit met uw mobiele of vaste toestel doet. Voorwaarde is wel dat de toestellen die u belt deel uitmaatk van het TSV-Connect nummerplan. Mocht u ergens geen gehoor krijgen, neem dan contact op met de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Kan ik mijn pincode wijzigen?

Afhankelijk van het beleid van uw organisatie, kunt u deze zelf aanpassen.

Mag ik onbeperkt naar elk nummer in binnen- en buitenland bellen en SMS'en?

Onbeperkt bellen geldt voor gesprekken en SMS'en naar vaste en mobiele telefoonnummers in Nederland en de van toepassing zijnde EU-landen. (fair use policy) Servicenummers (bijvoorbeeld 0900) en SMS'en naar buitenlandse nummers vallen hier niet onder. Voor telefoneren in het buitenland (roaming) betaalt u het geldende roamingtarief.

Hoe kan het dat ik een vast (zakelijk) telefoonnummer meestuur bij uitgaande gesprekken?

Door de integratie van vast en mobiel is uw mobiele telefoon nu eigenlijk een draadloos toestel geworden op de bedrijfstelefooncentrale. Daardoor heeft u een toestel met één bedrijfsnummer en één bedrijfs-voicemail.

Hoe ontvang ik gesprekken?

Inkomende oproepen worden via het vaste zakelijke telefoonnummer aangeboden op uw gsm toestel (en indien van toepassing; uw vaste telefoontoestel). Hierbij wordt het nummer van de beller getoond aan de ontvanger. Door deze manier van aanbieden van nummers is het voor u als de gebruik(st)er van het gsm toestel mogelijk nummer onderscheid te maken tussen een "interne" (lees: collega) en "externe" beller. Als het adresboek gevuld is met namen en nummers dan kan in plaats van het nummer de naam van de gebruik(st)er zichtbaar worden.

Kan ik horen of ik intern of extern word gebeld?

Dat kan door een persoonlijke ringtone toe te voegen. U kunt dan aan de ringtone van uw gsm horen of een collega belt of dat u een externe oproep krijgt. Raadpleeg de handleiding van uw toestel voor het selecteren en instellen van de diverse ringtones.

Welk nummer is er zichtbaar als ik bel?

Elk mobiel toestel belt uitgaand met een vast bedrijfsnummer, bijvoorbeeld het hoofdnummer, uw doorkiesnummer of een 088-nummer. Afhankelijk van de abonnementsvorm en de geldende regels en voorschriften, is het mogelijk om het 06-nummer te tonen.

Hoe kan ik nummerweergave aan- of uitzetten?

Deze functionaliteit wordt beheerd door de afdeling ICT of Facilitaire Zaken. Hier kunt u navragen wat de voorschriften zijn en of u de nummerweergave aan- of uit kunt zetten.

Hoe kan ik een gesprek van mijn mobiel overnemen op mijn vaste toestel?

Dan toetst u de lijntoets in, naast de actieve gesprekvermelding. U kunt dan op het mobiele toestel de verbinding verbreken.

Hoe kan ik een gesprek van mijn vaste toestel overnemen op mijn mobiel?

Dit is afhankelijk van de configuratie en mogelijkheden van het telefoniesysteem. Neem hiervoor contact op met de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Kan ik een gesprek afwijzen?

Dit doet u door op uw toestel; u kunt dit doen met of zonder bericht. Let op! Het aangeboden gesprek kan op andere toestellen rinkelen. Omdat dit afhankelijk is van de instellingen kunt u dit het beste navragen bij de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Kan ik zien wie er belt?

Als het nummer in uw telefoonboek staat, kunt u dit zien op het scherm van uw toestel. U kunt het telefoonboek van uw toestel zelf inrichten.

Kan ik kiezen op welk nummer ik bereikbaar wil zijn?

Ja, dat kan. Het is wel afhankelijk van de configuratie van het telefoniesysteem en één van uw twee nummers wordt hiermee onbereikbaar. Neem daarom contact op met de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Kan ik met mijn mobiele toestel doorverbinden?

Ja dat kan. Omdat de centrale uw toestel herkent als een normale interne toestelaansluiting kunt u gewoon gebruik maken van de routeringsmogelijkheden zoals omleiding bij bezet, niet storen, groepsoproep en doorverbinden.

Kan ik met mijn mobiele toestel deelnemen aan conferentiegesprekken?

Ja dat kan. Omdat de centrale uw toestel herkent als een normale interne toestelaansluiting kunt u gewoon gebruik maken van conferentiegesprekken.

Hoe krijg ik mijn voicemail notificatie?

Dit is geregeld in het bereikbaarheidsbeleid van de organisatie waar u werkzaam bent. Neem hiervoor contact op met de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Hoe luister ik mijn voicemail af?

Hiervoor dient u contact op te nemen met de afdeling ICT of Facilitaire Zaken.

Kan ik mijn voicemail uitzetten?

Afhankelijk van de inrichting op de bedrijfstelefooncentrale, kunt u geheel of gedeeltelijk deze zelf instellen. De afdeling ICT of Facilitaire Zaken kan u vertellen wat er binnen uw organisatie toegestaan is.

Kan ik zelf een internet limiet instellen?

Ja, dat kan. Er zijn diverse apps in de verschillende stores verkrijgbaar. Hiermee kunt u zelf een drempel instellen en bij (naderende) overschrijding ontvangt u dan bericht.

In Nederland zie ik in het display de letter “R” bij de antennesignaalsterkte aanduiding, klopt dit?

Ja, dit is normaal. Dit komt omdat u in uw bedrijf gebruik maakt van een Private GSM oplossing.

Waarvoor is de webapplicatie?

Met behulp van de applicatie kunt u functies, zoals statusinformatie verschaffen aan collega's (niet storen, in vergadering, met vakantie).

Moet mijn centrale geupdated worden?

De cloud centrale wordt automatisch geupdated. U hoeft hier zelf niet naar te kijken. Wij houden dit in de gaten voor u.

Mijn SIM-kaart past niet, wat moet ik nu doen?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Wat moet ik doen als ik mijn pincode kwijt/vergeten ben?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Wat moet ik doen als ik mijn PUK-code kwijt/vergeten ben?

Let op! Neem na de eerste poging direct contact op met uw de afdeling ICT of Facilitaire zaken. Als u vaker dan 3x een foutieve code invoert, raakt uw SIM-kaart edefinitief geblokkeerd.

Mijn toestel werkt niet meer. Wat nu?

Neem contact op met uw de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Ik kan niet bellen als ik op één locatie ben. Wat is er aan de hand?

Als u niet kunt bellen op één lokatie, is er mogelijk een storing of er zijn werkzaamheden aan het netwerk. Neem contact op met uw de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Mijn toestel roamet niet (snel) als ik de Nederlandse grens passeer. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Wat moet ik doen als ik niet meer kan doorverbinden?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Wat moet ik doen als ik geen conferentiegesprek kan opzetten?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Het adresboek van mijn toestel is leeg. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Wat moet ik doen als mijn SIM-kaart niet meer werkt?

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Ik heb mijn toestel/simkaart verloren…

Neem direct contact op met uw de afdeling ICT of Facilitaire zaken. Heeft u bij de ingebruikname alle relevante gegevens (zoals IMEI nummer GSM toestel en simkaartnummer) veilig opgeslagen? Zoek deze dan op en neem deze mee.

Mijn toestel/simkaart is gestolen…

Meldt verlies direct bij uw systeembeheerder. Doe in geval van diefstal altijd aangifte, u heeft hierbij meestal uw IMEI nummer nodig, dit is het 'serienummer' van uw GSM. Tip: Noteer bij ingebruikname alle relevante gegevens (zoals ook het simkaart nummer) en sla deze ergens veilig op. Het verdiend aanbeveling dat u op uw GSM toestel een schermbeveiligingscode heeft geactiveerd.

Ik kan niet meer internetten…

Af en toe een reset of herstart kan helpen; raadpleeg hiervoor de handleiding van uw toestel. Ook kunt u de internetinstellingen van uw toestel controleren. Mogelijk is er sprake van een datablokkade instelling of -drempel. Komt u er niet uit, neem dan contact op met uw de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

De dekking is matig tot slecht…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Als ik telefoneer, valt af en toe het gesprek weg…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Ik kan niet meer SMS'en...

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Ik kan niet meer bellen…

Ga aub langs bij de afdeling ICT of Facilitaire zaken en probeer zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat er is gebeurd.

Ik kan mijn collega niet meer bellen op het interne nummer…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken en geef zo duidelijk mogelijk aan wat het probleem is, zoals bijvoorbeeld geen gesprekken meer voeren of ontvangen, alleen intern bellen, geen externe oproepen ontvangen, alles gaat direct naar voicemail.

Ik wil mijn collega op zijn/haar mobiel bellen maar ik krijg geen gehoor…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken en geef zo duidelijk mogelijk aan wat het probleem is, zoals bijvoorbeeld geen gesprekken meer voeren of ontvangen, alleen intern bellen, geen externe oproepen ontvangen, alles gaat direct naar voicemail.

Mijn vaste toestel werkt wel, mobiel niet…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken en geef zo duidelijk mogelijk aan wat het probleem is, zoals bijvoorbeeld geen gesprekken meer voeren of ontvangen, alleen intern bellen, geen externe oproepen ontvangen, alles gaat direct naar voicemail.

Mijn mobiel werkt, maar mijn vaste toestel niet…

Neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken en geef zo duidelijk mogelijk aan wat het probleem is, zoals bijvoorbeeld geen gesprekken meer voeren of ontvangen, alleen intern bellen, geen externe oproepen ontvangen, alles gaat direct naar voicemail.

Wat kan ik doen bij meerdere storingen?

Af en toe een reset of herstart kan helpen; raadpleeg hiervoor de handleiding van uw toestel. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw toestel. Mocht dit niet baten, neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken en geef zo duidelijk mogelijk aan wat het probeelm is. Als het kan, verstrek dan relevante informatie: datum + tijdstip, omschrijving en lokatie van de klacht, gespreksinformatie (telefoonnummer tegenpartij).

Ik heb vragen over de eerste factuur…

Allereest: welkom bij ip Office Cloud / TSV Connect! De eerste factuur kan vragen oproepen. Daarom hieronder tekst en uitleg over de kosten en de bundelperiode. Op de eerste factuur staan de kosten voor uw abonnement(en) (Avaya IP Office Cloud vast, internet en bellen/sms), en indien van toepassing uw gebruikskosten. Ook kan de factuur een eenmalige kostenpost bevatten als er sprake is van bijbetaling voor het toestel, verzend- en aansluitkosten. Zodra uw SIM is geactiveerd, start het facturatieproces. TSV Connect factureert bij een activatie naar rato achteraf; relevante kosten staan op de factuur van de volgende maand. De abonnementsperiode loopt van de 1e tot de laatste dag van een kalendermaand en wordt vooraf in rekening gebracht. De verbruikskosten worden maandelijks achteraf in rekening gebracht. Dit zijn voorbeelden van gebruikskosten: internetverbruik in het buitenland, extra internetbundels in Nederland of het buitenland, bellen/sms’en naar of in het buitenland, dataverbruik buiten of zonder databundel, servicenummers (zoals 0900 nummers).

Hoe weet ik welke abonnementsvorm ik heb?

Dit kunt u navragen bij de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Kan ik bellen met een data-only bundel?

Nee, dit is niet mogelijk.

Krijg ik een notificatie wanneer ik mijn bundel overschrijd?

Ja, u ontvangt dan een waarschuwing op het e-mailadres dat u heeft opgegeven.

Kan ik mijn abonnement wijzigen?

Dit kunt u navragen bij de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

Kan een medewerker zijn/haar telefoonnummer meenemen bij vertrek?

Dit kunt u navragen bij de afdeling ICT of Facilitaire zaken.

In welke landen kan ik bellen?

U kunt wereldwijd bellen en gebeld worden .

Werkt IP Office Cloud functionaliteit (mobiel) ook in het buitenland?

Nee, dat is niet het geval. Als u belt in het buitenland, gelden de regels van de lokale provider. Als u vanuit Nederland wordt gebeld, kan dat op uw (verkorte) intern nummer of volledige zakelijke nummer. Belt u zelf vanuit het buitenland, dan wordt uw 06-nummer meegezonden.

Hoe kan ik hoge roamingkosten voorkomen?

Bij bellen vanuit het buitenland, krijgt u te maken met roaming. Deze kosten worden per belminuut, SMS-bericht of MB afgerekend. Schakel roaming uit zodra u in het buitenland bent (zie de instellingen op uw toestel of neem contact op met de afdeling ICT of Facilitaire zaken). Bellen en sms'en blijft gewoon mogelijk. Wilt u gebruik maken van mobiel internet, dan kunt u dit het beste doen op een plaats met (gratis) WiFi zoals een hotel of eetgelegenheid.

Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren vanuit het buitenland?

In het bericht dat u voicemailberichten heeft ontvangen, staat het nummer waarmee u uw voicemail kunt beluisteren. Tip: sla dit nummer op in uw telefoonboek.

Kan mijn bestelling geretourneerd worden?

Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. U moet op voorhand uw retour(en) aanmelden per e-mail (info@ipoffice.nl). De producten dienen in absolute nieuwstaat te verkeren, inclusief de originele, complete, onbeschadigde doos/verpakking en zonder enige firmwarewijzigingen. Indien hier niet aan kan worden voldaan, zijn wij genoodzaakt om 15% van de aanschafprijs in mindering te brengen op de terugbetaling.

Retourneren kunt u sturen naar;

IPOffice.nl / klantenservice

Hulstweg 8

1032 LB Amsterdam.

Wat zijn de betaalopties?

De betaalopties zijn;

  • IDeAL
  • Creditcard
  • BANContact (voor onze Belgische klanten).
  • Vooruitbetaling

Heb ik garantie op mijn via de webshop aangekochte producten?

Op alle producten heeft u 1 jaar garantie. U kunt aanspraak maken op garantie in geval van een defect of ander probleem. De telecom hardware moet bewezen bij IPOffice.nl zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.

Weet u wat u gaat aanschaffen?

Weet u niet of het gewenste artikel geschikt is voor uw communicatiesysteem, neem dan vooraf contact (020-4303203 / info@ipoffice.nl) met IPOffice.nl op.

In veel gevallen is <enige> technische kennis benodigt om de producten die uw wenst aan te sluiten.

Voor ondeugdelijk gebruik en/of installatie / configuratie van de geleverde producten is IPOffice.nl niet verantwoordelijk.

Een besteld product is defect, hoe te handelen?

Op alle <hardware> producten wordt garantie geboden, dat betekent dat wanneer één van uw bestelde producten defect blijkt te zijn dat u vervanging krijgt.

Om het defect te melden neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op waarbij u onder vermelding van het ordernummer.  Zie hiervoor het "Garantie en Reparatie" topic op deze website.

Samen met u zullen wij dan een passende oplossing afstemmen.

IP Office AVAYA

Over ons

Daarom IPoffice.nl
Leveringsvoorwaarden
Garantie en reparatie
Privacy policy
Cookie statement
Veelgestelde vragen

Informatie

Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam
020 - 4303 203
info@ipoffice.nl
KvK 34107601
BTW NL807556002B02

Mijn IPOffice.nl

Account aanmaken
Inloggen

Betaal met iDeal  Betaal met Bancontact  Betaal met vooruitbetaling  Betaal met creditcard
2025 © IPOffice   |   Webshop by Communiq & Bitshop